donderdag 17 april 2014

Nieuwe weekly deals en een mooi verjaardagsfeestje

Hallo allemaal!

Dit bericht blijft voorlopig even bovenaan staan:

http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/2014/04/weekly-deals-bij-stampin-up-en-weer-een.html

DON'T FORGET:

WEEKLY DEALS! Kortingen tot wel 25%.

Dit is de tweede week voor de periode woensdag 16 tm dinsdagdag 22 april!

 Iedere week, 4 weken lang, nieuwe weekly deal! Hou mijn blog dus goed in de gaten en mis niets!
Wil jij profiteren van deze sterk afgeprijsde artikelen? Zoals de Fancy Flower punch bijvoorbeeld!!

Zie hier een aantal leuke voorbeelden van getalenteerde demo's die je met deze Fancy Flower Punch kunt maken:




 Mail of bel mij dan uiterlijk zaterdagmiddag. wilmadiender@gmail.com of tel. 06-14502159

Enige tijd geleden mocht ik een workshop voor Leny organiseren. Ze kende mijn maandelijkse workshops vanuit de Reijersdam en het leek haar dan ook wel leuk haar verjaardagsfeest eens op een andere manier te vieren. We hebben wat overlegd en legden een datum vast. Ze wilde haar vriendinnen verrassen. Ze wisten van niets! Zo leuk! En zo geweldig om dit te mogen organiseren voor Leny! Een hele eer! Dankjewel. Ze was zo aardig om mij foto's te mailen. Zien jullie mij ook eens echt in actie bezig. Let dus niet teveel op gekke bekkies haha! Als ik praat over SU dan doe ik dat met passie...(dat is dus ook wel te zien AHUM!)
 

 

Alle creaties op een rij! Goed gedaan dames!

 Natuurlijk kreeg de gastvrouw en jarige job een goed gevulde goodie bag (inclusief oa een GRATIS INKTPAD stempelkussen. Dat is altijd zo bij mij als je een workshop organiseert voor 5+ personen !!) en kreeg zij speciale welkomstkadootjes.

 Zie je de goodiebag staan?!

Natuurlijk liet ik de rest niet grienend toekijken en kregen zij ook allemaal een kadootje. 
 
 
Even wat paascreaties met jullie delen. Gemaakt met mijn lievelingstool de Tag Topper Punch van Stampin' Up!®



Met de onderstaande punches kun je deze leuke creaties in een punch maken! Ik ben echt dol op de punches van Stampin' Up!®




Gebruikte materialen: Papier: Crisp Cantaloupe 131303, Stempels: Eggstra Spectacular 133071 maar € 14,95!, Morning Meadow 129678, (GRATIS te verdienen voor de gastvrouw van een workshop of party bij haar thuis! Wil jij dat ook? Mail of bel mij vrijblijvend!) Punches: Petite Petals Punch 133322, Artisan Label Punch 130920, Decorative Label Punch 120907, Bird Builder Punch 117191, Scalopped Tag Topper Punch 133324, 7/8 Scallop Circle Punch 129404, Extra Large Oval Punch 119859, Itty Bitty Shapes Punch Pack 118309, Embossing Folders: Designer Frames 123130, Inktpads: In Colors 2013-2015 131293 set van 5 prachtige kleuren voor maar € 36,95

Kennen jullie de Tag Topper Punches van Stampin' Up!® ook al? Whaaaat? Nog niet?!
Er is een angled tag topper punch en een scalopped tag topper punch.
Hier zijn ze nog een keertje:


Ik heb er een speciale pagina voor aangemaakt, zodat jullie niet alleen inspiratie op kunnen doen maar ook meteen meer te weten komen over dit geweldige product! Nieuwsgierig geworden?
Klik maar eens even HIER.

Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 Woensdag 21 mei 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
 

 We gaan dan onderstaande kaart maken:


FOTO VOLGT NOG!

Met de envelope punchboard (Lees er HIER over!) wil ik een tasje maken.

FOTO VOLGT NOG!

Er geldt nog steeds: als je deze avond besluit de envelope punchboard te bestellen,
krijg je hem voor € 19,95 i.p.v. € 22,95




INCLUSIEF 6 A4-TJES VOL MET AL DEZE PATRONEN OP DE VOLGENDE AFBEELDING!

Nou pfoe....dat was weer een heel verhaal...maar ik hoop niet vermoeiend en heel inspiratievol!
(is dat een woord?...;-)
Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?
 
SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Ik vind het super leuk als je even een reactie achterlaat onderaan mijn blog!  


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten