dinsdag 15 april 2014

Workshop en de tag topper punches van Stampin' Up!®! I love it! U2?

Hallo allemaal!

Dit bericht blijft voorlopig even bovenaan staan:

DON'T FORGET:
http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/2014/04/weekly-deals-bij-stampin-up-en-weer-een.html

WEEKLY DEALS! Kortingen tot wel 25%.
Klik even op de afbeelding om de deals voor deze week nog te kunnen zien. Morgen alweer een nieuwe weekly deal! Hou mijn blog dus goed in de gaten en mis niet!
 
Momenteel ben ik druk met traktaties voor mijn zoontje die 6 wordt en mijn dochtertje die EN afscheid neemt van haar kindergym, maar tegelijk 4 wordt en dus naar school moet...Snif.....wat zal ik moeten wennen...maar ja. Ik heb dan wel weer meer tijd om lekker met Stampin' Up!® bezig te zijn. Deze traktaties show ik uiteraard ook aan jullie.....maar nog even geduld hoor.
Er wordt hard gewerkt achter de schermen. Surprise...! Haha.
 
De afgelopen weken heb ik wat workshops gehad. Even een kleine samenvatting hiervan:



We maakten onder andere dit leuke doosje met de envelope punch board en een mooie tag kaart met behulp van de scalopped tag topper punch.


Bedankt dames! Ik heb het super gezellig gehad. Ik hoop jullie ook!

Kennen jullie de Tag Topper Punches van Stampin' Up!® ook al? Whaaaat? Nog niet?!
Er is een angled tag topper punch en een scalopped tag topper punch.
Hier zijn ze nog een keertje:


Ik heb er een speciale pagina voor aangemaakt, zodat jullie niet alleen inspiratie op kunnen doen maar ook meteen meer te weten komen over dit geweldige product! Nieuwsgierig geworden?
Klik maar eens even HIER.
 
Voor mijn bestellende klanten had ik bijvoorbeeld (die tijdens de SAB net zo verslaafd waren aan die gratis kadootjes als ik) kleine bedankjes gemaakt met behulp van deze te gekke punch!




Gebruikte materialen: Papier: Simply Sent Kit 133512, Stempels: Sweetly framed Hostess set 129699 (GRATIS te verdienen voor de gastvrouw van een workshop of party bij haar thuis!), Punches: Scalopped Tag Topper Punch 133324, Inktpads: Neutrals: 131183 set van 8 prachtige kleuren voor € 47,95
 
Maar zelfs kaarten en boekkaarten kun je afwerken met deze schitterende punches!


Gebruikte materialen: Papier: Crisp Cantaloupe 131303, Stempels: Stippled Blossoms 132076, Morning Meadow 129678, (GRATIS te verdienen voor de gastvrouw van een workshop of party bij haar thuis! Wil jij dat ook? Mail of bel mij vrijblijvend!), Framelits: Labels Collection 125598, Punches: Scalopped Tag Topper Punch 133324, 7/8 Scallop Circle Punch 129404, Inktpads: In Colors 2013-2015 131293 set van 5 prachtige kleuren voor maar € 36,95

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?
 
SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Ik vind het super leuk als je even een reactie achterlaat onderaan mijn blog!  


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten