zondag 20 juli 2014

Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices Bloghop

Welkom allemaal!

Je bent aangekomen op de 3-daagse bloghop die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices! Al druk aan het hoppen geweest de afgelopen twee dagen? Leuk dat je terug komt!!
Dit is dag 3.

Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-2015. Als het goed is kom je hier via het blog van 1 van mijn downline's : Geke van der Vegt.
Go Geke!!

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Diana van der Kooij, daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.

Je kunt ook op de pijlen klikken om naar het volgende en vorige bloghop bericht te gaan.

Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices. Dat vinden wij natuurlijk erg leuk!

Zelf heb ik een doosje gemaakt voor babysokjes.


De achterkant vind ik altijd net zo belangrijk.

Als je het doosje open doet, kun je door het vellum al een klein beetje zien wat er in zou kunnen zitten....maar het blijft nog een verrassing. De sluiting heb ik met mini magneetjes gemaakt.



 Hiervoor heb ik gebruikt:
Cardstock: Vellum 106584, Crumb Cake 114323, Whisper White 106549, Lullaby DSP 133695, Inktpads: Crushed Curry 131173, Crumb Cake 126975, in Colors 2013-2015 markers Brights 131259, Stempelsets: Gorgeous Grunge 130517, Something for the baby 134030 met bijbehorende oh zo leuke Baby First Framelits 133735, Nederlandse Sentimenten 134966, Punches: Word Window 119857, Modern Label 119849, Project Life Corner 135346, Tools: Big Shot 113439, Stampin Scrub 126200, Stampin' Trimmer 129722, Sponges 101610

De uitwerking van dit doosje en andere projecten kun je HIER vinden bij doosje babysokjes met Something for baby.
Op deze pagina zal ook zsm een filmpje volgen hierover.

Ik hoop dat jet het leuk vind en dat ik je heb kunnen inspireren zelf ook lekker aan de slag te gaan.
Laat je nog even een berichtje achter? Leuk! Bedankt!

Kijk snel verder bij mijn lieve upline Chantal de Kaste en heel veel plezier!

Klik op:





27 opmerkingen:

  1. wat een leuke verpakking - groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is schattig! Echt een super leuk doosje en helemaal af door alle bestempelde kanten. Leuk om deze babyspullen ook nog tegen te komen in deze hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig doosje. Echt super mooi gemaakt. Leuk om kado te geven.
    Groetejs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje voor een baby cadeautje. Aan alle kanten is er wat te zien. Bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, je hebt echt een superleuk kadodoosje gemaakt. Ik was nog niet echt weg van de stempelset, maar ik geloof datíe nu toch op mijn lijstje moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee Wilma, geweldig mooi!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh die zijn leuk Wilma. :) Super creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk doosje.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, ziet er mooi uit

    Groetjes
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtig doosje Wilma, zo cute om daar je sokjes uit te halen!! Super idee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij leuke dingen en de doosjes zijn ook top, mijn complimenten hoor..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel erg mooi doosje en die stempelset staat al op mijn wishlist maar denk niet lang meer, heel erg geslaagd.
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kadootje heb je gemaakt.!

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen